Re: 266 vs 333 POMOCY

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 15:27:56 MET

 aquardiente claimed:
> dzieki, za pomoc troche mi sie rozjasnilo :) A tak nawiasem mowiac ( a
> wlascieie sie pytajac :) Jezeli Athlonki nie maja ograniczonego mnoznika, to
> znaczy, ze przy np. FSB 166 mozna je (mnozniki) podwyzac teoretycznie w
> nieskonczonosc? (oczywisice pomijam ograniczenie temperatury procka i
> stabilnosc systemu) pytanie czysto teoretyczne

Jeśli procesor ma działać to nie. Procesor generalnie musi wstać przy
nominalnym taktowaniu - wtedy wyjdzie z linii fabrycznej. Czasem zdarza się
seria Athlonów XP, które wstają nawet na 2,2GHz, ale to jest.. nazwijmy to
'przypadek'. Napięcia też nie można podnośić w nieskończoność, vide słynne
doświadczenie z zapalniczką piezoelktryczną (wypala dziury wysokim
napięciem).

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]