Re: podkrecanie Athlona

Autor: Kiwko (lu_kiwko_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 14:56:21 MET

"Marcin T." <m_tomczak_at_poczta.onet.pl> wrote

> Moge natomiast
> dowolnie zmieniac szybkosc FSB. I tu pojawia sie problem - juz przy
> ok.137-140 gry sie wieszaja :-( Dodam, ze procesor jest swietnie chlodzony,
> nie grzeje sie ani o 1 stopien wiecej. We wszystkich programach testujacych
> nie wystepuja bledy po podkreceniu. Niestety system staje sie mniej
> stabilny. zawiesza sie karta telewizyjna (AVER Media) i gry. Moja karta
> graficzna to GeForce4 MX 440 Prolink. Co o tym sadzicie?? Jaka jest
> przyczyna tego zjawiska??

Nie mam wprawdzie doswiadczen z Twoim modelem plyty, ale bardzo
prawdopodobne, ze zwiekszajac czestotliwosc FSB zwiekszasz tez czestotliwosc
PCI i AGP. Niektore karty kiepsko to znosza. Jezeli nie masz w BIOS'ie
mozliwosci ustawien na sztywno czestotliwosci PCI i AGP, to lepiej daj
sobie spokoj z podkrecaniem. Realny wzrost wydajnosci bedzie niewielki, a
stabilnosc systemu zostanie zachwiana. Moim zdaniem - nie warto.

Pzdr