Re: >64MB na TX troche inaczej

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 13:36:56 MET

> Nie chce wiedziec, czy TX cacheuje powyzej 64M ;) tylko, czy po
> wsadzeniu wiecej niz 64MB mimo wszystko bedzie wlaczony cache
> przynajmniej w dolnej polowie ?

Nigdy w taki sposob tego nie sprawdzalem, ale robilem kiedys testy
wydajnosci z 64MB i 96MB. Na 96MB system chodzil troche wolniej (chodzi
oczywiscie o operacje na pamieci).

> Problem jest taki, ze brakuje mi jakis
> 32MB zeby mi serwer przestal swapowac dyskiem. A wole miec pamiec bez
> cache'a niz swap :/ Zmieniac plyty na MPV3 nie zamierzam w najblizszym
> czasie.
>
> I jeszcze ile mozna wsadzic max. pamieci do TXowej plyty, zeby zostal
> zobaczony w calosci ? 128 ? (w DIMMach).

W tej chwili nie pamietam, ale 2x64MB na pewno mozna bylo wlozyc (jak masz
instrukcje to zobacz, tam na pewno napisali). Teraz bedzie ci trudno dostac
odpowiednia pamiec do tej plyty ... trzeba przetestowac zanim za nia
zaplacisz.