Re: PROBLEM Z PARTYCJAMI - PILNE

Autor: mad3_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 07 Mar 2003 - 13:06:28 MET

> Jak?
> Czy zrobiłeś to tak, że skróciłeś trzecią partycje??

własnie tak

> Wydaje mi się, że teraz musisz to zwolnione miejsce najpierw dołożyć do
> drugiej partycji, potem od tej drugiej odjąć i dopiero dać te 2GB do
> pierwszej- ale co się może stać podrodze z danymi z drugiej partycji
> niepytaj.

he he

zrobiłem inaczej, po wypaleniu papieroska mózg zaczął mi pracować. Zauważyłem,
że PM nie widzi tych 2GB jako partycji. Dałem więc format i powstałą czwartą
partycję przesunąłem na koniec a następnie dodałem do trzeciej i ....wróciłem
do punktu wyjścia
cóż tak to bywa...na szczęście straciłem tylko czas

pozdro

mad3