Athlon 1700 XP temperatura 70 stopni

Autor: KUBA (klagozny_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 11:50:34 MET

Witam.
Mam procek jak wyżej, a po kilku godzinach pracy temperatura osiąga nawet 70
stopni. Co prawda nie wiem jaki to konkretnie model (wiem tylko tyle że jest
na jondrze Palomino 1-1.8 1 [takie dane wyświetla mi program Sandra]).
Całego kompa kupiłem jakieś 4 miesiące temu i taka sytuacja jest od
początku(dodam że nie był potkręcany i wogule nic nie było w nim grzebane).
Moja płyta to Epox 8K3AE. Wydaje mi sie że taka sytuacja nie jest normalna,
ale nie wiem w czym może być problem. Dodam jeszcze że mimo tej wysokiej
temperatury komputer mi się w zasadzie nie wiesza.

Proszę o poradę
Pozdrawiam
KUBA