Re: przebicie pradu na obudowie

Autor: Maciej Sz (swietyms_at_interia.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 11:20:22 MET

Użytkownik "Johnny" <johnny_at_sulu.ae.katowice.pl> napisał w wiadomości
> dobry
>
> mam taki problem [na razie nie jest to problem, ale kiedys moze przyjsc za
> duze napiecie i mi cos spalic] otoz gdzies mam przebicie pradu z obudowy
ATX
> tzn. przy wkladaniu kabla od napiecia komputer automatycznie sie wlacza,
> ostatnio nawet sam bez wezwania [samoistnie] sie wlaczyl.

Może masz ustawienia boisu wywołujące włączenie komputera po dostarczeniu
napięcia, ew. sygnału z modemu, karty sieciowej itp. Takie ustawienia
przydają się przy zdalnym zarządzaniu komputerem (np komputerem kumpla w
klatce obok :-) W biosie nazywa się to WAKE ON (PWR - dostarczenie napięcia
, LAN - sygnał z sieci <jaki, nie wiem:-)>, MODEM - dzwoni telefon z linii
podpiętej do modemu, itp..)

Pozdrowienia.

PS: A dlaczego wnioskujesz, że to może być przebicie???

Maciek