Cholerny modem

Autor: Pacior (dpacior_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 11:16:48 MET

Witam, sąsiad kupił sobie mode, zadzwonił po mnie zebym mu zainstalował, ja
go wsadzilem ustawiłem w biosie porty, zainstalowałem, ustawiłem połaczenie
i.... dupa! Nie działa. Jak podlaczyc tel do modemu, to jest sygnał.
Diagnostyka modemu nie wykazuje nic speclalnego, za to gdy ma sie polaczyc,
to najpier przez około 5 sek jest ciagly sygnał, a nastepnie przez jakies 15
"zajety". Jak kazac mu sie jeszcze raz polaczyc wyskakuje bład bodajze
"607"- Port zajęty, lub urzadzenie urzywane przez inny program. Czy cos w
tym stylu. Ma ktos mzoe pomysl o co tu moze chodzic?? Komp chodzi na Win XP.
Z góry dzieki za odpowiedz.

--
Pozdrawiam, Pacior :: dpacior (at) hoga.pl :: GG#1431886
"Oœrodkiem prawdziwej komedii jest zawsze kobieta."  -- Stefan Zweig