Re: Jaki zasilacz - ponownie

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 09:50:45 MET

Użytkownik "oVo" <ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:68bf6vsv8q04djqmqrolp8t49mkkfkbrt5_at_4ax.com

> W teście sprawdzano przy jakim poborze mocy zasilacz się
> wyłącza a nie przy jakiej się fajczy.

Gdyż przyjeto ze producent dobrze zaprojektowal zasilacz
i wylaczenie nastapi przed sfajczeniem lub przeciazeniem
co mialo miejsce w wypadku trzech innych testowanych.

> Jak sprzęt zaczyna pobierać więcej prądu niż zasilacz znamionowo
> dostarcza to nie wiem czy nie lepiej że zasilacz się wcześniej
> wyłączy. Bo jak się później wyłączy to w kompie może być już
> wszystko zwęglone.

Patrz wyzej. Czyli fakt nie wylaczenia nalezy moim zdaniem
interpretowac jako zdolnosc do pracy pod sporym przeciazeniem.

> Jesienią kupiłem okazyjnie bardzo tanio Enermaxa EG365AX-VE,
> Anteca wtedy w Polsce nie było, i jak dla mnie rewelacja:
> cichutki, napięcia idealnie stabilne i nie spadają poniżej
> znamionowych, ślicznie zaprojektowany i wykonany, nie grzeje
> się jak CHieftec, szkoda mi jednej rzeczy: że to nie wersja FCA
> bo przy usypianiu wyłączałyby się wentyle.
> Przed zakupem przeczesałem zachodnie grupy dyskusyjne i
> znalazłem mniej więcej tyle samo postów o spalonych Enermaxach
> i Antecach więc klasa jest chyba porównywalna.

Zasadniczo zgoda

> Plus Anteca TruePower: oddzielne obwody 3.3 i 5V ale to
> przydaje się w skrajnych przypadkach, i 3 lata gwarancji. To
> się może przydać.
Zgoda

> Minus: brak ręcznej regulacji obrotów
> wentyla. Jest to dopiero w najnowszym 550W.
?? Khm. nie wydaje mi sie zeby Antec w ogole mial reczna
regulacje obrotow. Zreszta przed chwila sprawdzilem dane
modelu 550W i slowa na ten temat nie ma. Natomiast ma
"jak zwykle" u Antec'a automatyczna regulacje - zreszta
duzo lepiej zaprojektowana - niz w wiekszosci produktow
konkurencji.

Z plusow Antec'a ktorych nie wymieniless (i chyba nie
wziales pod uwage) jest jeszcze zawezenie przez Anteca
"wlasny wniosek" dopuszczalnych odchylen podawanych
napiec z z przewidzianych norma
dla napiec dodatnich z +-5% do +-3%,
zas ujemnych z +-10 do +-5%

Podsumowujac: ja bym nadal sklanial sie za Antec'iem

> Pozdrawiam
Wzajemnie

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości