Re: Caviar 800BB - co sadzicie o tym dysku (vs 800JB)

Autor: /// Kaszpir /// (usunto_Z.Maczynski_at_siden.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 09:59:34 MET

> Czy dysk caviara 800BB (2MB cachu) znaczaco roznie sie szybkoscia od
> 800JB? Czy to bedzie dobry zakup?

Bardzo dobry dysk.

Sam robiłem testy 4 dysków HDD dla TwojePC i jedym z testowanych był dysk
800JB. Z ciekawości przetestowałem dodatkowo 800BB i zauważyłem że różnice w
wydajnosci pomiędzy 800JB a 800BB nie są duże a wręcz symboliczne a różnica
w cenie gdy ja kupowałem była dośc widoczna.

Kupiłem sobie taki dysk i powiem szczerze że nie narzekam ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///