Re: Pomocy !!!

Autor: Maras (maras57_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 06:28:09 MET

Użytkownik "Artur Gawryszczak" <gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_> napisał w
wiadomości news:1341261.MgYF3VbynD_at_phoenix...

> Morę albo uregulujesz w monitorze, albo się z nią pogodzisz. Użyj testera
> monitorów (np. Nokii) lub wygeneruj sobie obrazek z punktami czarnymi i
> białymi naprzemian (paski poziome, paski pionowe, szachownica).
>
> A może oglądasz w fullscreen i ci przeglądarka przeskalowuje byle jak
> robiąc z 3 pikseli 4 przez powielenie jednego z nich?
>
> --
> Pozdrówka,
> Artur

Kartę Asus V3400 zmieniłem Saphire Radeon 9000, monitor SyncMaster 510b na
Compaq V90. Problem polega na tym że jak mam zdjęcie w oryginalnej
wielkości, to wszystko jest okey. Jak go pomniejszę, przykładowo do
wielkości monitora, to na fotce pojawia się jakby siateczka, inne
pomniejszanie to ten sam problem. Dopiero jak w Corelu dam usuń "Morę",
problem znika. Regulacja "More" w monitorze nie pomaga. Zdjęcia z kolei co
zamieściłem ostatnio są idealne. Tester Nokii w porządku.