Re: wdclear

Autor: Olszewski (veeo_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Mar 2003 - 00:07:15 MET

Ych.. dzięki :D Już zdšżyłem się o tym przekonać.
Powiedz mi czy jeœli mam na dysku czystkę to mogę sobie pozwolić na
Norton Disk Doktora? Zda on egzamin? Czy może dużo lepsze efekty
przyniesie mi specjalistyczne oprogramowanie. Jak np Driver Self Test...
zdaje się to jest narzędzie analogiczne do Fitnesa... ?
Przeczytałem że warto zabezpieczyć oprócz bad sectorów sektory blisko
położone. Czy to ma sens? Czy znasz jakieœ konkretne oprogramowanie?

Pozdrawiam
Pawel Olszewski