Re: Partycjonowanie Dysku.

Autor: Zbyszek Z (pawo_at_hoga.pl)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 23:40:28 MET

=Kanku= <k4nku.antyspam_at_o2.pl> postanowil cos napisac:

nie

bardziej skomplikowanych sposobow nie widzialem, skoro chcesz tam instalowac
winxp, to sabie zrob to wszystko podczas isnstalacji, jest to proste ze
kazdy moze sobiez czyms takim bez problemu poradzic, czytalem dwa razy to co
napisales i nadal nie dokonca rozumiem co chcesz przez to dokonac :) poza
skomplikowaniem sobie zycia

--
Pozdrawiam
Nie zawsze kazdy ma racje !!