Re: amd 0,13 a temperatura 66 stopni!!!

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 23:20:55 MET

> mam niezly bol glowy z powodu mojego nowego nabytku pt: amd 1,7 0,13 +
> Zalman ALCU 3000 czy jakos tak :).
>
> Wszystko bylo pieknie ( i procek i temp ) dopoki nie zmienilem biosu - w
> ciagu kilku chwil (!!!) doslownie temp wg czujnika podskoczyla o 20 (!)
> stopni. Prawde mowiac zglupialem - nasmarowalem procka, sprobowalem z
> titanem - podobnie - z 37-40 stopni zrobilo sie 55-65!!!
>
> Zapytacie dlaczego zmienilem BIOS - otoz mialem komunikat "unknown
> processor" przy starcie co mnie bardzo denerwowalo...:) o co zreszta sie
> pytalem na grupie i poradzono mi zmiane biosu :))).

> [...]

1. Czy czuc ta temperature na radiatorze ??? (bo jezeli jest taka jak
piszesz to powinien byc co najmniej goracy)
2. Jezeli odpowiedz na pierwsze pytanie brzmi tak, to czy sa jakies zmiany w
predkosci procesora ??? (za wolny lub za szybki)
3. Jezeli odpowiedz na 1 pytanie brzmi nie, to prawdopodobnie plyta zle
odczytuje temperature i stad takie dziwne wskazania ....