cichy dysk albo wyciszanie

Autor: Marcin Nowak (mnowak1_at_volt.iem.pw.edu.pl)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 23:24:16 MET

Hej !

strasznie denerwuje mnie halas wydobywajacy sie z mojego pc
zaisntalowalem juz wodne chlodzienie ale zostal jeszcze dysk :(

mam maxtora 80 gb podobno na lozyskach olejowych
ale jak sie kreci to wydaje taki wysokoczestotliowsciowy pisk

zalezy mi na tym zeby nie slycszec dysku ktory jest w stanie idle..
jak czyta moge go slyszec jak nie to ma siedziec cicho

co mozecie doradzic ?

kupno nowego dysku jak najbardziej wchodzi w rachube bo zaraz chyba od
tego pisku zwariuje

pozdrawiam Marcin