Nowy dysk twardy a i440BX

Autor: FG (fgolab2_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 22:57:59 MET

Witam!
Posiadam plyte glowna Clayton z chipsetem i440BX i zastanawiam się jaki nowy
twardy dysk bedzie chodzil bez problemu z ta plyta. Waham sie pomiedzy
dyskiem 20 a 40 GB. W tej chwili mam 10 GB. Wydaje mi sie ze 20-tka bedzie
dzialac bez problemu ale wolalbym 40 i stad moje pytanie. Nie chce
aktualizowac biosu i nigdy tego nie robilem. Bios na plycie jest Awarda
datowany na 07/22/1999. Z gory dzieki za wszystkie rady.
Pozdrowienia dla calego usenetu pl.comp.pecet