Re: Powiesilem komputer za...

Autor: Olszewski (veeo_at_wp.pl)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 22:33:16 MET

Whow! Ogromne dzięki za odzew, ale z tego co się dowiedziałem to leżę :(
Bad sectory się rozprzestrzeniajš? To kufa zajebiœcie Ÿle. Mówicie że
tylko niski format pomoże? Na stronie producenta? Ten szajs nie ma
producenta! :P
Teraz mi tylko powiedzcie jak to możliwe żeby to był kurde jego dysk?
Zawiechy bez bad sectorów? Niemożliwe! Zwłaszcza że u mnie œmigał jak
przecinak. Acha... wymiana dysków nie wchodzi w rachubę to tak jakbym
zamienił 350 zł na 700 zł :P
Hmmm...
Jutro przyjdzie informatyk. Zobaczymy co on powie i ile powie. Powiem
szczerze że się boję
:(
Ojej... teraz mi poradŸcie proszę co zrobić z tymi bad sectorami. Moja
płyta raczej nie ma możliwoœci Low formata. Znowu czy te starsze płyty
pocišgnš 40 gb dysk? Może jakiœ sofcik... ???

Pozdrawiam
Pawel Olszewski