problem wieża + komputer nie działa

Autor: Kuba (kasprzak_at_mail.icpnet.pl)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 21:56:24 MET

Mam pewnien problem, ale musze przyznac, ze wynika on napewno z mojego
absolutego braku wiedzy na ten temat. Brat kupił komputer ze zintegrowanym
dzwiękiem AC97 plyta MSI (obsluguje podobno 6.1, czy cos takiego) ze
standardowymi 3 wtyczkami audio. Jak podlaczylismy stare głosniczki od
komputera to wysztsko gra, ale gdy podlaczył go do wiezy (phillips ze
dzwiękiem surround) kablem z jednej strony minijack a z drugiej 3 czincze
(sorry ale nie wiem jak to sie pisze, a nie chce zgadywac) to nie ma głosu
tylko "pierdzi" (moze zbyt obrazowo). Wykorzystaliœmy tylko 2 czincze i
wsadzlismy je do wejsc in we wiezy. Probowalismy tez innych konfiguracji i
nic. Czy ktos wie w czym moze byc problem. (Ustawienia softu tez
sprawdzalem).