Re: Skanerki, skanery

Autor: ziaszkovic_ja_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 06 Mar 2003 - 20:48:38 MET

   Koledzy dzięki wam serdeczne za nadesłane odpowiedzonka!!!

To znowu ja.. I z waszych odpowiedzi wnioskuje, iż rozdzielczość (a dokładnie
jej rząd)nie wpływa na szybkość skanowania. Ale dzisiaj po mozolnych atakach
na "sklepikarzy" dowiedziałem się co nieco. A mianowicie podobnie jak Wy,
uważają że albo kupię skaner pospolity 1200x600 bądź 2400x1200 za cenę roweru
górskiego albo kupię produkty "Agfy, Icomax (czy coś w tym stylu)" za cenę
siedmiu rowerów górskich lub nawet dziesięciu. Według mnie to by się zgadzało
nie będę się żyłował choć przyznam szczerze że zależy mi także na dobrej
jakości skanowanych negatywów (chcę skaner z przystawką do slajdów)

Jeżeli mielibyście jeszcze odrobinę serca to poradźcie jakąś konkretną firmę !!
Bo parametry już mniej więcej znam. Czy opłaca się kupować produkt "Agfy" ????
Dodam, że na rynku roi się od "Mustków", "Plustków","Canonów" no i trochę "HP-
ków"

Dzięki z góry ...