Re: Gdzie kupić radeona 9100 w Warszawie ?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 19:30:13 MET

Marcin Wojtczuk wrote:
> Artur Gawryszczak claimed:
> U mnie chodzi o to, że mam na jej punkcie niewyjaśnialnego świra.

:-)

> Może dlatego, że w grudniu jak rzucałem palenie to wyliczyłem, że do
> marca zaoszczędzone pieniądze akurat na nią starczą :)

Gratulacje i życzę wytrwałości.

> A co ja mam powiedzieć ze swoją rivą vantą 16MB wpiętą w athlona xp ?
> Przecież to dwie skrajności :) (ta karta była za słaba nawet do pIII 500
> :)

A, fakt. Od paru miesięcy jakoś zapominam że istnieją gierki. OpenGL-a[*]
używam czasem do pracy, a poza tym to znajduję zastosowanie ledwie dla
<8MB VRAMu (1440×1080,32bpp) :-) Chociaż ostatnio w ramach upgradu Tsenga
ET6000[**] w rodzinie zastanawiam się czy by sobie dla odmiany nie kupić
do zabawy jakiegoś ATI, ale nie chce mi się wydawać na grafę >100PLN. No,
ostatecznie trochę więcej :-)

[*] BTW jak pierwszy raz zobaczyłem w zakładkach ustawień ekranu czyjegoś
WinXP "Otwarty GL", tuż obok "Bespośredniego 3D" to zajęło mi chyba ponad
sekundę zrozumienie tak prostych napisów po polsku. Czy powinienem się
pochlastać ja, czy "tłomacz" ;-)
[**] 2.25MB RAMu i możliwość rozszerzenia o następne dwie kości. Dałem za
niego ~230PLN nieco ponad 5 lat temu. Podobno bajerancki sprzęt do
VoodooI, ale jakoś nie miałem okazji przetestować, bo albo były za
drogie, albo (później) za kiepskie :-)

--
Pozdrówka,
        Artur