Re: Gdzie kupić radeona 9100 w Warszawie ?

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 19:03:59 MET

Green claimed:
> A mógłbyś mi wyjasnić ,(jeśli wiesz :)
> czy sa różnice jakościowe w pracy tych kart, w zależności od producenta?

Potworne.

> Wiem,że te karty są produkowane przez kilku wytwórców.
> Ja właśnie przed trzema dniami taką sobie zamówiłem
> w Balcie za 355zł(z dostawą:)
> i nie wiem,czyjej produkcji otrzymam, bo tego nie określiłem...

> Czy moge żałować,że tego nie zrobiłem?

Tak. Możesz dostać kartę firmy PowerColor, którą można z łatwością wszędzie
dostać a która taktowana jest 250/183. Niestety jej wydajność nie odbiega od
radeona 9000. Nic mi nie wiadomo o kartach firmy SuperGrace. X-Power
rozprowadza OEM Sapphire (takie są ploty a zdjęcia je potwierdzają).
Sapphire to najlepszy producent (produkuje karty, które potem przedaje Ati
jako Build by Ati). Nie słyszałem o innych spoza tej czwórki producentach
ani pakowaczach radeonów 9100.

--
       [ http://www.stringi.com/viper/ ]