Komp nie wchodzi w tryb normalny

Autor: Green (lin_aquarius_at_wp.pl)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 18:08:42 MET

Newsgroups: pl.comp.pecet
From: Green <lin_aquarius_at_wp.pl>
Subject: Zablokowany start trybu graficznego

Win98SE,

Próbowałem dziś się połączyć do sieci przez modem Microcoma.
Co wiele razy poprzednio robiłem bezproblemowo, aleee....

Nie wychodziło, więc zacząłem szukać przyczyny.
Na poczatek usunałem sterownik tego modemu.
Nie szło go zainstalować ponownie, tak,żeby działało.
Wcześniej (co zaznaczam) chodził bezproblemowo.
Okazało sie też,że jest zainstalowany sterownik myszy,
zaznaczony w Panelu Sterowania na żółto.
Znaczy- nieprawidłowy.
Usunałem go,zamierzając zainstalować prawidłowy.

No i efekt ostateczny jest taki,
że brak konfliktów w panelu,na sterownikach,
modemu nie zainstalowany , (co i na razie mi nie przeszkadza),
a komp sie nie uruchamia. bo zawisa na poczatku startu grafiki ekranu.
No i kaaplica.
Konfliktów nie ma,
W trybie awaryjnym wszystko jest OK,(ale brak wykazanej myszy)
choć działa,
a w tryb normalny komp wejść nie chce,
bo "zamarza" totalnie.

Na wskaźniku myszy "wzbudzonym"
(sygnalizacja pracy systemu)

Nawet zwykłego resetu zrobić nie mozna...

Brak mi na razie pomysłu, co jest przyczyną blokowania startu.

Wypięcie myszy jest odczytywane przez systrem,że jej nie ma.
Usunałem w Panelu Sterowania -> System-> sterowniki Com1 i 2
Zainstalowałem je ponownie, ale zadnej poprawy.

Any ideas? :]

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848