Re: Tusz w Epson480

Autor: Emil (adres_at_w.sygnaturce)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 18:03:24 MET

On Wed, 5 Mar 2003 15:09:08 +0000 (UTC), Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
wrote:

>Zużyłem cały tusz w drukarce Epson Stylus 480. Zamias wymieniać pojemniki,
>tylko wyjąłem je i założyłem z powrotem na miejsce. No i drukarka twierdzi,
>że obydwa pojemniki są pełne. Czy gdy coś wydrukuje i tusz się faktycznie w
>trakcie drukowania skończy, drukarka nie uszkodzi się?
>Czy mam powody do niepokoju?

Masz powody.
Taka praktyka byla jednym z powodow dla ktorych Epson wprowadzil chipy
w kartridzach.
Ludzie czesto tak oszukiwali drukarki, co prowadzilo do zapowietrzenia
glowicy, co z kolei prowadzilo do zasychania dysz w glowicy, ktora
wiadomo, ze w Epsonie jest niewymienna (w teorii przynajmniej).
Tak wiec drukarki trafialy na gwarancji z powrotem do producenta -
nieslusznie zreszta.

Sam zalatwilem w ten sposob Epsona SC 440...
;-)

        Emil
__
stepin (at) panda (dot) bg (dot) univ (dot) gda (dot) pl