(OT) NIe moge zainstalowac niektorych programow

Autor: Michał (michal_at_zbaszynek.pl)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 17:15:21 MET

Witam
Mam taki problem
Mianowicie nie moge zainstalowac niektorych programow na moim kompie. Po
prostu urachamiam setup uruchamia sie instalator instal shield i koniec.
Zamiera wszystko i nic sie nie dzieje. Do tej pory zdarzylo mi sie to przy
Adobe Acrobat i teraz Przy Photoshop 6.0
Co moze byc przyczyna takiego zachowania??
Moze cos komus przychodzi do glowy bo ja mam pustke.
Moj komp to
PII 400 / 256 MB Ram / Plyta FIC KA-6110 / Dysk Fujitsu 6 GB / W2k + SP3
Pozdrawiam
Michał