Re: Problem z IBM

Autor: Technokrata (mateusz_at_nospam.skynet.be)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 16:59:39 MET

On Thu, 6 Mar 2003 15:46:31 +0100, "Wi" <jwilkans_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Kompów poskładałem już kilkadziesiąt a system to kilkaset razy
>instalowałem - więc zielony raczej nie jestem ale z takim przypadkiem
>spotykam się po raz pierwszy...

Ja robie ZAWSZE tak:

- dysk startowy Win98, HDD sformatowany, CD Win98
- odpalam komputer z dyskietki - opcja CD-ROM
- potem wpisuje po kolei:

c:\
md win98
cd win98
e: [dysk CD]
cd win98 [katalog z winda]
copy *.* c:. [koncowka to c dwukropek kropka]

Po skopiowaniu:
c:
wyciagam CD
setup lub setupcor

ten sposob daje mi swiety spokoj na zawsze z podawianiem sciezki do
plikow WIndows, a Twoj problem tez pewnie by rozwiazalo

--
Pozdrawiam
Technokrata