Re: Powiesilem komputer za...

Autor: Jacek Halat (Jacek187_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 15:28:52 MET

Wiesz, z tymiz lymi sektorami to juz wszystko jasne. Nie wiem jakim cudem
ale fizycznie sasiadowi dysk zrabales. teraz sie z nim jakos dogadaj, ze
moza dasz mo swoj, albo odkupisz...
masz po prostu uszkodzony dysk. Windows probuje odczytac/zapisac z tego
zlego sektroa a to sie najzwyczajniej nieudaje.
Dodatkowym objawem jest wlasnie to owe "zawieszanie". Tak bylo u mnie jak
mialem bad'y.
Dodatkowo one sie rozprzetrzeniaja... 80MB to calkiem sporo i NA PEWNO nie
mozesz z tym spokojnie zyc, ni martwiac sie o dane...
Podrawiam.