przegrzewanie celka

Autor: Piotr (piotr_rk_at_interia.pl)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 14:06:53 MET

witajcie. mam celka 433_at_540. przy użytkowaniu typu poczta, internet
temperatura wynosi 39-44'C. natomiast przy grach, divx wzrasta do 49'-51 i
po jakiejś chwili komp "staje". chłodzenie mam nijako podwójne, tj. titan
przeznaczony (opis na pudelku celeron fcpga 1.0) obroty 5900-6000, a na tego
titana dołożyłem jeszcze wiatrak coolmastera 5500obr/min. mimo tego dalej
wiesza.
radiator jest taki sobie, koloru srebnego
jaki cooler polecacie by zmniejszyc temperature. zaznacze jeszcze iz mam
malo miejsca wokól socketu i grubośc też nie za duza bo blokuje zasilacz (w
tej chwili mam szpare na ok. 2-3cm)