Re: dziwne zjawisko ????

Autor: Szwejk (rszwejk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 10:43:48 MET

> W momencie gdy w tabelce wlasciwosci ekranu wciskam przycisk zaawansowane
> przelatuja mi po ekranie takie poziome linie / po paru sekundach mija/co
> to moze byc. karta , zasilacz ???/

Cześć,

U mnie jest dokładnie tak samo - Gigabyte Radeon 8500LE
(PIV1.8, płyta MSI845E).

Pojawiają się ze dwie, trzy poziome linie na jakieś dwie sekundy.
Dla mnie wygląda to na testowanie urządzeń podłączonych pod wyjścia
karty (monitor, tv, etc)...ale sam nie wiem.
Karta działa poprawnie, bez żadnych problemów w grach, czy filmach na tv,
więc nie uważam tego efektu za problem.

Pozdrawiam,
Rafał