Re: ktory laptop??????

Autor: jeDrASS (jeDrASS_at_ide_na_browar.gov.pl)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 09:59:47 MET

Jarek wrote:

> Witam. Potzrebuje zasiegnac informacji. Zastanawiam sie nad kupnem laptopa.
> Jakiej firmy są najlepsze i co sprawdzic przy kupowaniu (mozliwe ze bedzie
> to uzywany)? Cena ok 4.000 PLN
> Jak byscie uszeregowali ponizsze marki (jesli chodzi o laptopy):
> Toshiba, Dell, IBM, HP, Compaq,

Korzystam tylko z Della i Compaqa, więc reszty nie skomentuje...
Osobiście wolę Compaqi dość solidne sprzęty o dobrej ergonomi pracy, i
dobrej wydajności, bez jakiś wad, co prawda korzystamy tylko z kilku
modeli, ale nie było z nimi problemów. Serwis jest jednak pozostawia
wiele do życzenia, nie ma problemów z reklamacją lecz czas reakcji jest
hmmm, dość długi... Ostrzegam przed Dellem LS400, no i LSH też nie
najbardziej udany model, Dell ma rewelacyjny serwis, szybki i
bezproblemowo, ale mogę mieć wypaczoną opinię jesteśmy z nimi związani
umową korporacyjną więc pewnie traktują nas priorytetowo, mam nadzieję
że klientów indywidualnych traktują tak samo. W każdym razie musisz
wiedzieć że baterie w Compaqu bedziesz musiał wymieniać średnio co pół
roku modele, M400 i M700, reszta OK...

--
   jeDrASS (członek kółka literacko-poetycznego "Poniemiecka dupa czarna")