Re: RAID jak to jest?

Autor: Mick (mick1_at_nospam.go2.pl)
Data: Thu 06 Mar 2003 - 08:42:50 MET

> Każdy RAID 0 powinno budować się z dwóch identycznych dysków,
> nawet z tej samej serii (by firmware było identyczne).

Nie przesadzajmy... nie ma potrzeby by firmware bylo identyczne - wazne jest
raczej aby szybkosc obydwu dyskow byla jak najbardziej zblizona, zeby jeden
nie czekal zbytnio za drugim.

Jesli masz mozliwosc pozyczyc jakas barakudke, to sam sprawdz - z moich
walsnych doswiadczen zalezy dosc duzo od zgrania sie dysku (pechowych
seagate'ow) z kontrolerem raid. Nieraz chodza nieraz nie.
Pozdrawiam
Michal Wlodarczyk