jak wylaczyc DMA

Autor: Dj Gippo (krejzus_at_interia.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 21:58:28 MET

witam
jestem tu nowy wiec please nie zlewajcie mnie od razu :)
chodzi mi o to zae qmplowi za wolno dzialal hdd - divx z partycji na
partycje szedl 7 min... wylaczyl sobie DMA i idzie mu 30 sec.....
w jaki sposob mozna to DMA wylaczyc i czy to jest bezpieczne, tzn czy nic
sie wtedy z dyskiem nie stanie , oraz czy moze od tego poprawic sie
komunikacja hdd z nagrywarka , bo u mnie ta komunikacja szwankuje , moge
nagrywac plyty max z 16x bez bledow a combo moze 32 wiec.........
czy wylaczenie tego DMA pomoze w komunikacji hdd z cdrw ?? i jak to wylaczyc

--
pzdr
Dj Gippo