Moze jednak ktos wie?

Autor: maurycy123_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 05 Mar 2003 - 19:54:45 MET

Witam.
Mam problem z uaktualnieniem biosu w plycie AK32.
Pojawia mi się taki komunikat BIOS-LOCK STRING.
Sprawdzilem zworke na plycie - jest prawidlowo.
Sprawdzilem ustawiemia w BIOSIE i nie znalazlem zadnego zabezpieczenia przed
aktualizacja. Moze ktos sie z tym spotkal albo wie jak to rozwiazac.
I jeszcze jedno. Kolega zrobil aktualizacje do najnowszego BIOS'u i nie mozna
ani powrocic do starego ani nawet wgrac tego co juz jest.
Na ewentualne pytanie dlaczego chce stary BIOS to dlatego, ze komputer zaczyna
zwalniac. I w ogole dziala kiepsko.

Pozdrowienia. Maurycy.