Re: GF4 128bit czy 64bit?

Autor: de.er (dagres_at_interia.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 19:16:18 MET

Użytkownik "BartekB" <nie.m_at_m.aDresu> napisał w wiadomości
> Witam.
> Nabylem karte GF4 MX440SE 64MB DDR 128bit, ale o ile np. ilosc pamieci
latwo
> sprawdzic, o tyle gorzej z jej typem czy szyna danych. Wlasnie, jak sie
> przekonac, ze na karcie sa pamieci DDR na 128bitowej szynie, a nie na
> 64bitowej? Chcialbym miec pewnosc, ze nabylem to, co chcialem :)
> pzdr.
> Witam.
> Nabylem karte GF4 MX440SE 64MB DDR 128bit, ale o ile np. ilosc pamieci
latwo
> [...]

Dowiesz się tego z programu AIDA -
jest dostępny w najnowszym numerze Niezbędnika Komputer Swiata.
Jest to programik podobny do Sisoftware Sandra,
ale podaje troszkę więcej informacji o komputerze,
jesli nawet nie więcej to na pewno podpowie Ci
czy masz kartę z 64 czy 128 bitową szyną danych.
Miałam podobną wątpliwość i dzięki AIDA już wiem co mam.

Pozdrawiam
d_r
albo