Re: Co sie moze grzac

Autor: [x]Angel (xangel_at_ssk.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 16:52:52 MET

> jak mozna na te trzy sprawy zaradzic (grafika, chipset, pamieci)??
> grafika to GF2Ti z wentylatorem wiec to chyba nie to, natomiast chipset
> lub pamieci - jak to mozna chlodzic?

Witam
U mnie GF2Ti tez sie lubi przegrzewac mino zainstalowanego wiatraczka - po
prostu radiator jest malutki, zeby mozna bylo wlozyc karte w PCI najblizsze
do AGP. Jak sobie dluzej pogram to zaczynaja wyskakiwac mi kropeczki - takie
jak przy zbyt mocnym podkreceniu karty. W skrajnych przypadkach karta
zawiesza sie. Mialem zamiar kupic jakiegos uszkodzonego GF na allegro z
duzym radiatorem :)

Pozdroofka
[x]Angel