Re: Zawiodłem się na MSI (c.d.)

Autor: Pink (pink25_at_wp.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 15:23:42 MET

Witam
Użytkownik "Eryk H." <himber_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Na marginesie tej dyskusji chciałbym powiedzieć, że też mam kłopoty z
> dźwiękiem na płycie MSI ale model K7T Pro.
[ciach]

chipset VIA ma pewien defekt, ktory moze sie objawic np: zla wspolpraca z
SB.
Poszukaj i zainstaluj VIA Latency Patch (to akurat u mnie nie pomoglo) .
Możesz też spróbować ustawić PCI
Latency Timer w BIOSIe płyty na 160 lub wyżej (to u mnie pomoglo) - moze
pomoze.......

Daj znac czy zadzialalo....

Pozdrawiam
Pink