Re: Jaki kupic monitor?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 14:16:57 MET

Rafał Bartoszak wrote:
> Noooo...Książka do fizyki IV klasa LO (gruba cegła). Mam ją do dzisiaj.
> Przepalona na wylot :))) Argon RULEZ ;)

Rulez. Chociaż to nieładnie palić podręczniki. Chyba że beznadziejnie
napisane ;-)

> A He-Ne to zabaweczka do świecenia...
> Ale to chyba NTG ;)

Może i NTG, ale chyba się towarzystwo mniej wkurzy, niż poczytując posty o
Duronie, co ma 46.3°C i czy to nie za dużo, bo u kolegi ma 44°C, albo, że
komuś -12V się udało zmierzyć i wyszło tragicznie, bo -11.93. Szczegół,
że temat "Jaki kupic monitor" zdradza ciężkie lenistwo założyciela wątku,
który nie raczył był przejrzeć choćby tematów z ostatniego tygodnia i
tylko dzięki herezjom Jakuba J. zaczęło się coś dziać :-)

--
Pozdrówka,
        Artur