Re: Nagrywara Sony

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 13:47:29 MET

Użytkownik "maco2000" <mowczarzy_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Mam nagrywarke Soniaka i meczy mnie pewien problem od dawna - nagrywarka
ma
> 3 miesiace.
> Problem jest nastepujacy - podczas nagrywania skacze bufor i nagrywarki i
> odczytu. A poza tym dlugosc palenia cedeka jest troche nie adekwatna do
> mozliwosci tegoz urzadzenia - 48x12x48.
> Nie wiem, czy to problem tasmy, HDD, czy czegos innego. Prosze o pomoc.
>
> Pozdrawiam
>
> Maco2000

napisz jak masz podlaczone napedy, co jest master co slave, jaki dysk na
jakich ATA (33/66/100)
wazne sa faktyczne transfery ATA a nie to czy dysk jest 100, poniewaz jesli
masz 2 urzadzenia na tasmie to calosc chodzi z szybkoscia najwolniejszego
kolejna rzecz to ile i jakie programy pracuje w tle (antyvirus etc)

MaPia