Re: różnice między kartami sieciowymi?

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 13:25:59 MET

Stanislaw Chmielarz wrote:

> Tam gdzie moge daje karty na DEC 2114X lub Intel'a.

Mam do DEC'a sdrednie zaufanie. Mam staruszke 10Mbit SMC (EtherPower) na
DEC 1017BA. Pomijajac "feature" konstrukcyjny, ktory uniemozliwia
jednoznaczna identyfikacje tej karty, miala pewien problem. Zapodalem ja
do serwera na Lunuxie - okresowo obciazanego 10Mbit. I po paru chwilach
na ekranie konsoli "too much work on interrupt xx, disabling hardware"
(czy jakos podobne). I tyle z dzialania karty ... Wymiana na realteka
pomogla :)

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl