Re: Jaki kupic monitor?

Autor: mad3_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 05 Mar 2003 - 11:39:27 MET

> Pracuje od kilku lat po 12h/dobe. Oczy bez zmian :)
>
> IMO wazniejsze sa inne czynniki - odpowiednie oswietlenie
> miejsca pracy, odpowiednie ustawienie jasnosci i kontratu monitora etc.

tia...odświeżanie bez znaczenia
Ja też od lat kilku mam wątpliwą przyjemność pracowania przy 65Hz. Mijają
cztery godziny i oczy mi wypływają, mam ochotę puścić pawia a baniak tak mnie
nap..., że hej
Widzę różnicę, bo w domu mam normalny monitor. Przesiadka na 100hz robi swoje.
Właściwie to ja również "oczy mam bez zmian"...przynajmniej okulista tak
twierdzi, ale przy takich warunkach pracy to tylko kwestia czasu.

Pozdrawiam

mad3