samsung 757 mb

Autor: Picia (pkleba_at_pnig.jaslo.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 11:28:40 MET

Czesc,
Zwracam sie do uzytkownikow tego monitora. Wczoraj wlasnie go dostalem
(mialem 765MB i tego nie bylo). Natomiast zauwazylem jedna rzecz. po
przejsciu w stand-by piszczy slyszalnie w rytm migajacej diody dioda
swieci-piszy glosniej; dioda nie swieci-piszczy ciszej.
Czy ktos z was ma to samo?
Troche mnie to wkurza bo spie blisko monitora i to mi przeszkadza. chyba ze
bede go wylaczal na noc - ale to nie oto chodzi.

Pozdrawiwm i dzieki za ewentualne uwagi.
Piotrek.