Re: Którą płytę pod P4 wybrać ??????

Autor: piotr19772_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 05 Mar 2003 - 10:45:30 MET

> Nie trzeba tyle zarabiac wystrczy sie tylko mocno zastanowic co sie kupuje
> i czy napewno warto to kupic.
Zwłasza że na zastanowienie mam tylko 1200 zł ;))))))))

> www.cdrinfo.pl kopalnia wiedzy :)
barzdo dobra strona :))))))))
Tylko ciężko coś wybrać z tego tłumu danych ;))))))))

> DVD Liteon nie mialem okazji widziec w akcji ale nagrywarki robia
> zdecydowanie lepsze od LG dlatego sadze, ze bylo by to lepsze rowiazanie.
> Nagle wyskoczylo bardzo duzo producentow DVD na nasz rynek do niedawna
> mozna bylo kupic tylko dobre Toshiba i Pionner oraz slabe LG i samsung :/
A nie masz jakiegoś swojego typu LG czy Liteon ???

Piotr - Dolnośląskie - GG 4522585
e-mail piotr19772_at_poczta.onet.pl
URL Yamaha FZS 600 Fazer http://www.fazer600.wz.cz
URL Canon PowerShot A40 http://www.a40.wz.cz