Re: Warunki gwarancyjne - LG i inne.

Autor: Piotr (600485673nerka_at_eranet.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 10:47:44 MET


> Owszem. W nowych przepisach nie nazywa się to już rękojmią tylko chyba
> gwarancją sprzedawcy. Troszkę się tam pozmieniało, raczej na korzyść
> klienta (np. to że trwa dwa lata), ale to dalej jest w zasadzie to samo.

Rozumiem...

Doczytalem jednak w karcie gwarancyjnej ze nie ma mowy o przedluzeniu
terminu 14 dniowego. Jest mowa o "usunieciu usterki w mozliwie krotkim
terminie nie przekraczajacym 14 dni, liczac od daty przyjecia sprzetu do
naprawy". Nie ma tu tez wskazania ze maja to byc dni robocze. Tak wiec
"przyjmujaca w okienku" panienka powinna byc bardziej doinformowana i nie
psuc krwi juz przy przyjeciu sprzetu.

Za to zupelnie nie rozumiem punktu 6 gwarancji LG, ktory brzmi: "Klient moze
skorzystac z bezzwlocznej wymiany urzadzenia na inne - nowe lub fabrycznie
odnowione (wg uznania gwaranta), wymienione urzadzenie jest objete gwarancja
oryginalnego sprzetu".
O co tu chodzi?

Pozdr.
Piotr



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 09:36:06 MET DST