FDD na PCMCIA

Autor: Andrus (manpowered_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 08:46:41 MET

Witam

Mam laptopa z podłączanym zewnątrznym FDD specjalnym kablem i gniazdem. Niestety nie mam takiego FDD a jedynie FDD na PCMCIA. Próbowałem ją podłączyć dzo wonego gniazda PCMCIA w komputerku i nawet ję wykrył. Zasygnalizował jednak że jest konflikt ponieważ standardowy kontroler stacji dyskietek używa tego samego przerwania i tych samych zakresów IN/OUT co kontroler stacji którą podłączyłem.

Czy jest możliwe obejście tego konfliktu tak bym mógłm kożystać ze stacji FDD na PCIMCIA ? Może trzeba coś wylaczyć w biosie ? ale co ? Mam problem bo bios mam chyba po szweck albo norwesku (jakis dziwny język)

prosze o pomoc

pozdr i dziękuję

Andrus