Abit BE7-RAID i GF4 MX440 DREAM

Autor: lejem (lejem_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 08:41:10 MET

Witam
Wymienilem plyte z BX133-RAID i niestety mam problemy z ta grafika.
Czasem sie odpali prawidlowo, ale czasem kupa. Standardowe pipkniecia (dlugi
3 krotkie) i brak obrazu.
Z inna karta chodzi ok (440mx SE). Z kolei moja karta chodzi na inntych
plytach do P4
a na BE7 odmawia.
Czy ktos uzywa tej plyty i karty?
Czy cos da sie zrobic, moze ustawienia biosu?
I jeszce jedno na plycie obok gniazda zasilania sa 2 diodki zielona i
czerwona. Zielona pali sie caly czas, czerwona po odpaleniu kompa.
Czy powinny sie palic i ewentualnie co one sygnalizuja. W instrukcji nie
doczytalem sie.

Pozdrawiam

Arek