Re: Radeon 9000 a 9100 - ?

Autor: fi5h (fi5h_at_o2.pl)
Data: Wed 05 Mar 2003 - 01:04:06 MET

Pawel Galinski wrote:

> A wybierajac pomiedzy R9100 a R8500 ? Zakladajac ze sa tej samej
> marki ?

nie ma znaczenia bo to to samo, jak kupisz 8500 to tylko biosa zmieniasz i
masz 9100 jak Ci sie cyferki podobaja, no i ten bios odblokuje kilka funkcji
ktore jak narazie hmmm, no nei wiem ale ja nie widzialem ich zastosowania
namacalnie. Jedyne co bedzie sie roznic to wydajnosc w ut2k3 o ten skubaniec
lepiej pracuje na 9100 ale jak juz mowilem mozna wstawic biosa od 9100 do
8500 i kart dziala jak 9100.

--
fi5h
"I nie pozostanie nic wiecej niż mała czarna łódka