Re: SPIRIT.A czym to susun±æ???

Autor: krzysko77_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 04 Mar 2003 - 21:26:00 MET

mam wersje pod windows, wersja ta wogole nie widzi wirusa, rozpoznaje go tylko
na zakazonych dyskietkach, w wersji tej jest mozliwosc zrobienia dyskietek
dosowych, zrobilem je i uruchomilem z nich kompa, mks znalazl wirusa i podal
informacje ze jest on w tablicy partycjidysku, ale nie dezynfekuje go.........

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl