Re: JIUHB

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 21:14:22 MET

"Sebol" <UsunTOlobo_at_space.pl> wystukał
(news:b42u5l$emj$1_at_atlantis.news.tpi.pl):

> w porzadku zachowalem sie jak gowniaszzz :P A jezeli chodzi o
> wentulatorek to z netu wynika ze oprocz WC b. dobry jest volcano
> 7+ klopot w tym ze mi ciezko idze przelknac 140 zl na chlodzenie.

Volcano kojarzy mi sie z odkurzaczem/odrzutowcem (nie jestem pewien,
czy to ten model).

> Nie ma nic podobnego do 100?? :>

T-Bred jest na tyle "zimny", ze po duzym podkreceniu i full-load mam 46
stopni na najtanszym wentylatorze (za 29 zl), pewnie jeszcze moglbym go
spowolnic ale mi nie zalezy.
Pozdrawiam
Egghead