Re: ch³odzenie z CPC

Autor: Pawel (niewaznee_at_o2.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 21:00:01 MET

U¿ytkownik "marciner" <marciner_at_poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam
> Zamierzam kupiæ ch³odzenie wodne z www.cpc.pl Jak to siê sprawuje "w
> praniu"? Macie jakie¶ do¶wiadczenia?
> Pozdrawiam
>
> --
> =marciner=

witam
ja mam cpc 16db od kilku miesiecy
jak kupowac to tylko z tym plynem waterdos bo inaczej pompki siadaja
ogolnie jestem bardzo zadowolony. nic nie slychac a chlodzi bardzo dobrze.
tylko wez pod uwage ze te rurki konwekcyjne musza byc luzem i najlepiej
rozciagniete a tam jest ich kilka metrow wiec trzeba kombinowac jak to po
pokoju rozmiescic :)
wykonanie moze wydawac sie dosyc prymitywne ale odpukac nie mam zadnych
wyciekow wody.

pozdrawiam i szczerze polecam.