Re: Powazny problem

Autor: JanuszHor (jhr_at_zwm.punkt.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 19:49:45 MET

Użytkownik "Pride" <pride6_at_interia.pl> napisał w wiadomości
| do
|
| Skopiowalem juz po pierwszym razie. Jaki program to najlepiej sprawdzi? W
| serwisie powiedziano mi, ze dysk jest wporzadku i to jest problem systemu.
| pzdr

To chyba wygląda na sprawę sprzętową ,jednak muszę coś dodać ,dawno temu
miałem odczynienia z wirusem który potrafił włączać w czasie pracy dysku
parkowanie głowic ,nie pamiętam jak to świństwo się nazywało ale było bardzo
niebezpieczne a działało na małych dyskach takich do jednego giga.Objaw był
dokładnie taki jak by ktoś walnął młotkiem w kawałek żelaza i stop. Może
takie coś się odrodziło ???
JanuszHor