problem(?)

Autor: Grzegorz Szymański (gszyman_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Mar 2003 - 19:56:39 MET

Cześć.Ostatnio z mojego kompa dochodzą dziwne odgłosy.Raz chodzi ciszej,raz
głośniej,czasami coś głośno rezonuje.Otworzyłem go,ale wszystkie wiatraki
chyba działają poprawnie.Natomiast w BIOS zajrzałem do działu PC health,i
chciałem,żeby ktoś mógł te dane ocenić,czy one są poprawne,czy też z moim
kompem coś nie tak.
CPU temp.:waha się w zależności kiedy go restartuję 40-60 stopni C
system temp. 21 st.C
Cpufan 1 speed 0 RPM (tutaj wątpliwości,czy nie powinno być jakiejś
wartości)
Cpufan 2 speed ok.5000-5200 rpm

Z góry dzięki za odpowiedź.