Re: Warunki gwarancyjne - LG i inne.

Autor: GR_at_dek
Data: Tue 04 Mar 2003 - 15:51:27 MET

> Moze ktos biegly sprecyzuje jak wygladaja nowe warunki gwarancjonowania
> sprzetu komputerowego, konkretnie nagrywarka LG. W serwisie otrzymalem
> informacje iz naprawa moze byc przedluzona ponad termin 14 dni roboczych.
> Czy w swietle nowego prawa gwarancyjnego serwis ma do tego prawo czy tez
15
> dnia roboczego moge domagac sie wymiany sprzetu na wolny od wad? Niby cos
> sie zmienilo tylko nikt nie wie co... :-) Bede wdzieczny za informacje.

Z tego co wiem naprawa nie może trwać więcej niż 14dni roboczych, chyba że
jest inaczej napisane w gwarancji. Poprostu przestudiuj swoją gwarancję
dokładnie.
A opis nowego prawa konsumenckiego znajduje się chyba na www.cdrinfo.pl o
ile dobrze pamiętam.

Powodzenia nie daj się zjeść w serwisie.

GR_at_dek